23 kwi 2010

Losowanie

Nadszedł Światowy Dzień Książki a wraz z nim losowanie w candy. Na początku wszystkim dziękuję za udział. Dziewczyny, które zdecydowały się na zrobienie czegoś z mapką - oklaski dla Was! Wszystkie prace są piękne i cieszę się, że nie zdecydowałam się na to, żeby samemu wybrać zwyciężczynię mapkowej części - to byłoby za trudne! Nie trzymam dłużej w niepewności, zdradzę tylko, że przy losowaniu towarzyszyły nam wielkie emocje, chyba największe jednak odtwórczyni roli maszyny losującej... Nie będę już nic mówić, relacja poniżej!

Najpierw przedstawiam wszystkie prace i uczestniczki losowania nr 1 (kolejność przypadkowa):

















Różnorodność i pomysłowość mnie rozbroiły, za każdym razem, kiedy oglądałam nową nadesłaną pracę byłam pod ogromnym wrażeniem! Piszę to szczerze, Dziewczyny, ukłony dla Was!

Etap I losowania wyglądał tak:

1. Losy zostały pomieszane w woreczku.


2. Maszyna losująca zaznajomiła się z losami. Jednocześnie czuwała nad poprawnym przebiegiem losowania!


3. Losy zostały wyrzucone w górę, maszyna losująca namierzyła szczęśliwy los i czem prędzej do niego podeszła.


4. Członek komisji upewnił się, że maszyna właśnie ten los wybrała.


5. Co zostało później potwierdzone przy odczytaniu szczęśliwca!


6. Zwycięski los to los Tusi. Gratuluję! :)
(PS Nasza psina się nazywa Tusia, więc zapewne jej nosek wyśledził, że ktoś o takim nicku bierze udział w zabawie, wszelkie podobieństwo "nazwisk" jest jednak przypadkowe!!)


A tak przedstawiał się II etap losowania:

1. Woreczek mieszający został uruchomiony.


2. Maszyna gotowa do powtórnego użycia.


3. Wyrzucone losy czekają na wskazanie.


4. Jest, jest! Mam szczęśliwca nr 2!


5. Wybór potwierdzony (a los prawie zjedzony!)


6. Druga wylosowana osoba to Zielona! Gratuluję! :)


Całą fotorelację stworzył mój mąż, bez którego by się to nie udało! :) 

Raz jeszcze dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie. Mam nadzieję, że przy kolejnym candy będzie Was więcej! Upominki niech pozostaną niespodzianką do końca. Wylosowane dziewczyny proszę o adresy i cierpliwość ;-)

A tak na marginesie - kto dotrwał do końca tej notki, wielki szacunek! :D


Dla zainteresowanych haftem - jutro w Gdańsku, w hotelu "Scandic" wystawa haftu organizowana przez DMC. Wstęp bezpłatny w godzinach od 10 do 18. Więcej informacji na stronie DMC.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję Dziewczynom! I chociaż nie zostałam wylosowana, to jestem bardzo ciekawa, co też za niespodzianki polecą do wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no karteczkowe wyzwanie naprawdę się udało :)
    gratuluję pomysłu i wygranym


    a ja jestem tu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Twoja "maszyna losująca" jest po prostu świetna !! A rozbroiło mnie całkiem, że jest w dodatku moją imienniczką :) Cieszę się bardzo, że wygrałam - właściwie nigdy mi się to nie zdarza - nie mam szczęścia w losowaniach. To chyba rzeczywiście zasługa Tusi :)
    Było mi bardzo miło, że mogłam uczestniczyć w zorganizowanej przez Ciebie zabawie. Raz jeszcze bardzo dziękuję :) i pozdrawiam wszystkie uczestniczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Rewelacyjnie przeprowadzone losowanie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę z wygranej :) :) I żałuję, że nie udało mi się nic stworzyć :( zaraz wyślę maila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)