21 kwi 2010

Kartki dwie

Dziś dwie kartki, zupełnie różne, na różne okazje i w dodatku zrobione na zamówienie! :)
Pierwsza z okazji narodzin dziecka... Miała być nietypowa, z Kubusiem i nie niebieska, mimo iż dla chłopca. Wykorzystałam sposób składania kartki pokazany m.in. przez Marikę i Annę. Dobrze mi się pracowało, choć nie bez kłopotów. Pierwsza część kartki była w fazie końcowej kiedy to klej wystrzelił na nią z tubki. Niestety musiałam robić wszystko od nowa, ale opłaciło się - ta nowa kartka o wiele bardziej mi się spodobała! :) Ach, muszę jeszcze powiedzieć, że po raz pierwszy korzystałam z papierów ILS, które dostałam w prezencie. Tutaj arkusz z Piknik Party.






Druga kartka, także na zamówienie, przeznaczona na Dzień Matki. Również korzystałam z papierów ILS, tutaj dwa arkusze z kolekcji Chocolatcaffee. 





Raz jeszcze zapraszam do udziału w candy, termin do czwartku, 
w piątek losowanie! 
Przy okazji zdradzę, że prace wykonane według mojej papki przez 
Dziewczyny są cudowne, w piątek się tu pojawią! :)

6 komentarzy:

  1. Obie karteczki fajniutkie, ale ta druga po prostu boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znasz już moją opinię, obydwie kartki bardzo mi się podobają! Pięknie, przepięknie pocięłaś swoje nowe papiery!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślinię się do czarno-biało-fioletowej kartki! :)

    ps. nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć inne prace według Twojej "papki". ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kubusiowa - słodzio-miodzio!!!...a ta fioletowo-czarna zwaliła mnie z nóg....jest przepiękna!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)