6 kwi 2010

Candy

Czas na mnie! Wygrałam już w tylu losowaniach candy, że postanowiłam, że też coś zorganizuję! Mam nadzieję, że będzie odzew w mojej zabawie! Okazja nadarza się także z powodu, którym jest zbliżający się 50 post na moim blogu - opublikuję go w dniu losowania!! 

23 kwietnia to Międzynarodowy Dzień Książki. Tego dnia odbędzie się losowanie w moim candy. Upominek będzie niespodzianką, ale łatwo się domyślić, że będzie związany z książką, czytelnictwem itd.

Chciałabym jednak, aby moje candy wiązało się z jakąś pracą twórczą. Specjalnie na tę okazję przygotowałam mapkę:


Dla osób, które chcą się twórczo pobawić zasady są następujące:
1. Zgłaszamy chęć udziału w zabawie poprzez komentarz pod tą notką i podlinkowanie obrazka (poniżej) na swoim blogu.
2. Wykonujemy pracę, korzystając z mapki.
3. Zdjęcie pracy wysyłamy na maila (magia.tworzenia@gmail.com) lub wklejamy link do notki z pracą w komentarzach notki o candy na moim blogu.
4. Spośród osób, które wykonają pracę wylosuję jedną, która otrzyma
upominek nr 1.

Dla osób, które nie chcą wykorzystać mapki:
1. Zgłaszamy chęć udziału w zabawie poprzez komentarz i podlinkowanie obrazka poniżej.
2. Spośród osób, które wykonają pracę wylosuję jedną, która otrzyma
upominek nr 2.

Zgłoszenia przyjmuję do 22.04. do północy!

Jeśli ktoś chce wziąć udział w zabawie, a nie posiada bloga - proszę o komentarz pod notką i maila! :)

Bardzo chciałabym, aby zgłosiło się choć kilka osób, które stworzą coś fajnego z mapki. Nie musi być to scrap, wystarczy inwencja i pomysł - trzymam kciuki, artystyczne Dusze!

Obrazek do podlinkowania:


Zapraszam do zabawy!!!!

18 komentarzy:

  1. Ja, ja, ja! Nie tylko dla nagrody. Nie tylko dlatego, że jesteś moją koleżanką :D Ale mapka mi się podoba i coś postaram się stworzyć :]

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja też!
    zaraz po śniadaniu zabieram się do mapkowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodzianki uwielbiam, a mapka jest jak znalazł na 50 urodziny mojego taty, które są 13 kwietnia :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Candy się zapisuję ale czy uda mi się coś stworzyć (???) , mapka dość czytelna może spróbuję.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień Dobry

    Wpisuje się Ada,która z e-mailem tutaj
    wpada
    wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Amalia tu czasem wpada i na cukierasy sie zapisuje....

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje z okazji rozwijającego się blogaska!
    Zgłaszam się na candy.Ostatnio cierpię na brak wolnego czasu, ale... mapka jest słodka!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się zgłaszam ale nie wiem czy uda mi się coś stworzyć... choć mapka bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaproszenie przyjęte :)))
    Nad mapką popracuję ale co z tego wyjdzie zobaczymy :)
    Pozdrowionka ślę i z niecierpliwością czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się, a co!
    Tyle że mapki nie zrobię, nie jestem zbytnio obcykana w scrabookingu nie-cyfrowym.

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja.. i ja! Też się zapisuję :)
    Już kombinuję co z tej mapki stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli Candy związane z książkami, to nie może mnie zabraknąć :) Postaram się też wykonać małe "arcydziełko";)
    Zostawiam maila, bo nie posiadam bloga.
    agnzimka[małpa]gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też się zgłaszam.. jeśli mi się uda, zrobie cosik z mapką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się zapisuję :) niestety bez tworu mapkowego, bo czasu zbyt mało... :) ale liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej - ja też się zapisuję -
    tu moja kartka

    http://malowanyogrod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wysłałam zdjęcia już na maila, ale dodam link jeszcze tutaj:
    http://pasje-anny.blogspot.com/2010/04/cukierkowa-mapka-agaty.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ..jeszcze link :) http://maggie-paperfields.blogspot.com/2010/04/mapka.html

    OdpowiedzUsuń
  18. A tu moja karteczka:
    http://ototusia.blogspot.com/2010/04/kocham-te-fotke.html

    I życzę Agato dalszego rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)