7 kwi 2010

Moje pierwsze kolczyki!

Jakiś czas temu wygrałam candy u Rossali. Wygraną był ogromny zestaw do robienia biżuterii. Paczuszka dotarła do mnie dzisiaj i od razu po powrocie z poczty się nią zainteresowałam. Brakuje mi profesjonalnych narzędzi, ale z pomocą męża udało mi się zrobić cztery pary kolczyków.

"Landrynki"


"Kawa z mlekiem"


"Flamenco"


"Paprykowa nuta"


Wszystkie ponazywałam... Chyba dlatego, że uwielbiam kolczyki! Mam teraz nową "zabawę" :) Mam nadzieję, że mąż jutro znowu mi trochę pomoże i powstanie coś nowego!

5 komentarzy:

  1. Urocze, podobają mi się! A już najbardziej urzekły mnie kawowe, ale to chyba normalne, skoro jestem uzależniona od kofeiny... i kolczyków oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm, faktycznie kawa z mlekiem - smakowita!!
    papryczki - lubię pikantnie, podobają mi się!! - moka

    OdpowiedzUsuń
  3. super! ja też chętnie nauczyłabym się robić biżuterię :) Twoje kolczyki wyszły cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No fantastyczne, zwłaszcza jak na pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że jestem pod dużym wrażeniem!! Widzę tu spory potencjał - bardzo oryginalne pomysły!! :) W necie jest kilka tutków jak robić prawidłowo loopy, zerknij :) Jakby co to pisz do mnie, służę pomocą i radą :) *****

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)