20 lut 2011

Po powrocie

Szczęśliwie wróciliśmy do domu i nie mogę się pozbierać ani zebrać, by coś tworzyć. Zakupy scrapowe poczyniłam i jestem zadowolona, chociaż czuję ogromny niedosyt, że nie wróciłam z walizką pełną scrapowych cudeniek! :)

W związku z tym pokażę dzisiaj fotki z sobotniego spotkania scrapowego oraz dwa kalendarze, które zrobiłam jeszcze w zeszłym roku! 
Spotkanie odbyło się w Gdańsku, w kameralnym, ale wesołym i twórczym gronie! Obecne były: Konstancja, Margo, Maggie, Marta S., Tamis, Olina i ja. Hasłem przewodnim były zakładki do książek, na koniec nastąpiła wymiana - ja dostałam śliczną zakładkę od Marty! DZIĘKUJĘ! :)





Teraz pokażę wspomniane kalendarze. Oba powędrowały do Paulin. Obdarowane chyba były zadowolone!



Następnym razem pokażę coś bardziej aktualnego. Mam nadzieję, że wkrótce - jak zdam ostatni egzamin - uda mi się wrócić do regularnego scrapowania!

2 komentarze:

  1. Piękne kalendarze - i super fotki, miło na Was popatrzeć, chociaż szkoda że tylko na monitorze... Ale następnym razem zjawię się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było Cię zobaczyć o oczywiście zapraszam na pokoje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)