22 lut 2011

Nietypowy projekt

Moja osobista mama poprosiła mnie o zaprojektowanie zaproszeń na jubileusz 35-lecia matury! Było to dla mnie nie lada wyzwanie, ponieważ nigdy nie tworzyłam zaproszeń w tej tematyce! Długo szukałam inspiracji, podpowiadały mi dziewczyny na spotkaniu, aż w końcu trafiłam na kurs na kopertówkę na blogu LEMONADE! To był dla mnie strzał w dziesiątkę. Nieskomplikowana forma, elegancka i zgrabna. Stworzyłam projekt, nie w 100% zgodny z kursem, ale podobny i podesłałam mamie. Czeka na akceptację klasy bądź odrzucenie. Zobaczymy! Cieszę się jednak, że trafiłam na coś tak inspirującego - na pewno do tej formy wrócę. A sam projekt wygląda tak (póki co bardzo roboczy!):




Wykorzystałam papier Love Potion od Pink Paislee. Szkoda, że były to już jego końcówki w moim warsztacie, bardzo lubię ten papier! :)

2 komentarze:

Dziękuję za każde miłe słowo! :)