8 lip 2010

Kartki

Dawno mnie tu nie było, tzn. nic nowego nie pisałam, jednak kilka dni temu dość dużo tworzyłam! W niedzielną noc powstały trzy kartki. Długo nad nimi pracowałam, ponieważ próbowałam nowości. W poniedziałek rano jechałam do mojej mamy, więc dopiero dziś mogę siąść i pokazać, co zrobiłam. Pierwsza kartka z pudełkiem na ślub - dla miłośników literatury.





Nie wiem, czy to widać, ale na froncie kartki znajduje się mini książka.

Dwie kolejne kartki zainspirowane pracami: Cynki, Enczy i Berisy. Mnóstwo przeszyć, dużo szczegółów, naprawdę się napracowałam!! :) Jedna kartka na ślub - dla miłośników koni, druga z okazji urodzin maluszka.

















Dużo zdjęć dzisiaj... ;) W sobotę wracam do domku, choć za wiele czasu mieć nie będę, na pewno coś stworzę! :)

9 komentarzy:

  1. naprawdę się napracowałaś, podziwiam Cię! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki! Bardzo podoba mi się ta pierwsza ślubna - bardzo elegancka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko - wygrałaś w moim LOVE CANDY:) czekam na adresik od Ciebie!!! na maila edzia-goodies@wp.pl
    Pozdrówcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj ,wygrałaś moje candy-czyżbys nie była chętna na odbiór nagrody :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, ale produkcja, ta w fioletach jest przecudna! pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ produkcja !!! Cudne składaczki !!! Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Się napracowałaś, ile tu walk z maszyną!:-) Podoba mi sie ta slubna kartka z ksiązką, bardzo elegancki pomysł i pasuje do konkretnych adresatów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślubna karteczka powaliła mnie na kolana!Super pomysl z ta księgo!Piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)