19 cze 2010

Ślub i narodziny

Co prawda dla dwóch różnych rodzin, ale przygotowałam kartki z okazji ślubu i z okazji narodzin bliźniaków. Tę dla bliźniaków już pokazywałam, kiedy była w fazie przygotowań. Ślubna to moja pierwsza kartka z pudełkiem według kursu Brises. Obie dotarły już do mojej zleceniodawczyni i wiem, że jest zadowolona! :)

Ślubna z pudełkiem, składana a la piekło-niebo (papiery ILS - Maria Antonina):




A tu dla bliźniaków, też z motywem piekło-niebo (papiery ILS - Meadow Sorbet):




Żeby nie było, że leniuchuję - powoli dobijam do końca sesji, łapię prace dorywcze i ciągle majstruję przy kartkach! :) Poza tym nadrabiam lektury! :] Wszystkim życzę przyjemnego weekendu. Nam trafił się wyjazd nad Zalew Wiślany, co prawda tylko jedną noc tam spędzimy, ale na pewno będzie pięknie! 

A wszystkim, którzy na zlocie - przyjemności życzę! A tym, którzy jak ja, nie pojechali - oby kiedyś się udało dotrzeć! :)

2 komentarze:

  1. Wszystko bardzo ładne! ;)
    Byłabyś zainteresowana spotkaniem w połowie lipca w Tczewie? Jeśli tak napisz mi na emaila;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki:) Ślubna w szczególności mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)