21 maj 2010

Piątkowy odpoczynek

Po całym tygodniu pracy należy się odpoczynek. Spontanicznie zostaliśmy zaproszeni na działkę do naszego świadka i z tego zaproszenia skorzystaliśmy. Wcześniej jednak, właściwie zaraz po powrocie z zajęć, zrobiłam kolczyki, które nawet mi się podobają :)


A tak prezentują się na mnie (wyjątkowo zgodziłam się na foto!):


Na działce u Mariusza podziwiałam piękne kwiaty, oczywiście wszystkie obfotografowałam, te urzekły mnie najbardziej:


A że nasz świadek to dobry chłopak, to dostałam od niego kilka sporych gałęzi bzu! Pięknie teraz pachnie w naszym mieszkanku!


Po całym tygodniu czas się wyspać i odpocząć. Czas też pomyśleć o sesji! Oj, będzie wesoło! :)

1 komentarz:

  1. Kolczyki bardzo pomysłowe i świetnie się na Tobie prezentują. A kwiatki... marzenie, szczególnie te niezapominajki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)