20 sty 2010

Candy od Nutki i babciowa kartka

Miała być przerwa i zapewne właśnie ona nastąpi. Jednak chciałabym podziękować Nutce za upominek w ramach wygranego candy. Część dotarła do mnie już jakiś czas temu, druga część dzisiaj. Wspaniała garść przydasiów oraz piękny kalendarz - tak piękny, że aż boję się go używać.

Poniżej zdjęcia z bloga Nutki:




Oprócz tego zajęłam się dziś dwiema karteczkami. Jedną mogę już pokazać, druga jeszcze poczeka. Jutro Święto Babci, więc zmobilizowałam się, aby i swoją babcię obdarować. Oto, co dla niej przygotowałam:





Po raz pierwszy w przygotowaniu kartki towarzyszyła mi mapka:


Chyba całkiem nieźle wyszło. Ja jestem zadowolona! Jutro okaże się, czy i babcia zadowolona!

2 komentarze:

  1. Agatko bardzo się cieszę, że kalendarz dotarł i że się nie rozczarowałaś (mam nadzieję). Używaj go koniecznie bo po to jest :)
    Karteczka wyszła Ci śliczna!!
    Już niedlugo kolejne candy - jak liczba odwiedzin na blogu przekroczy u mnie 20tys, więc już teraz Cię zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nigdy kartki z mapką nie robiłam, ale to fajny pomysł, bo Twoja kartka wyszła ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)