3 gru 2009

Candy od Gohy i zakupy

Zacznę od candy! Pierwszy raz brałam udział i trafiła się wygrana - oby tak było częściej! Gosi bardzo za paczuszkę dziękuję, zawartość mnie zaskoczyła i zmotywowała do nauczenia się techniki decoupage. Ale powoli ;) Od razu rozpakowałam karteczkę z misiem do wyhaftowania i już wczoraj zaczęłam go tworzyć. Zawartość paczuszki poza tym to koszyczek, masa serwetek, kilka arkuszy papierów, skrzyneczka do ozdobienia, kwiatuszki, serduszko-zawieszka i ramka do ozdobienia. Po prostu małe skarby, za które raz jeszcze dziękuję!




Inna sprawa to to, że dzisiaj podjechaliśmy do Bricomarche po ceramiczny zestaw do łazienki, fajnie się prezentuje. A przy okazji dokupiłam sobie mniejsze szabloniki:



Wracając ze sklepu wstąpiliśmy do Lidla, gdzie natknęłam się na zestawy do majsterkowania z papierem. Musiałam wybrać i po długich rozważaniach wybrałam taki:



A oto co zestaw zawiera:
1. Niemal gotowce z okienkami:



2. Podobne kartoniki z wyciętymi prostokątami:



3. Kartoniki do ozdobienia jako kartki:



4. Różnokolorowe papiery wielkości A5:




5. Zestaw kolorowych kopert:



6. "Cekiny" i naklejki-serduszka:




Cały zestaw, podobnie jak wszystkie inne, kosztował 15,99 zł. Mam nadzieję, że w weekend zaowocuje wspaniałymi karteczkami! :)

4 komentarze:

  1. Candy zazdroszczę, dobrze wiesz - idealny zestaw na zachętę do nowej techniki! Mam nadzieję, że w sobotę to ja pochwalę się zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam ostatnie notki i widzę, że rozkręciłaś się na całego. Najważniejsze, że masz z tego frajdę i świetnie Ci to idzie. Powodzenia w dalszej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopisuję, że po sobotniej wizycie w lidlu i ja mam swój zestaw :P Szkoda tylko, że nie mam aparatu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Żabciu - dzięki za wizytę!

    Aniu - widzę Twój zestaw oczami wyobraźni :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)