6 paź 2012

Zmiany, zmiany, zmiany...

Sporo już wody w Wiśle upłynęło od ostatniej notki. Wszystko za sprawą zmian w moim życiu... Dostałam pracę, zmieniłam miejsce zamieszkania, tym samym kursuję między Wielkopolską a Pomorzem - jako że jeszcze nie pozbyliśmy się mieszkania, a mąż poszukuje nowej pracy. Życie toczy się zawrotnym tempem, które policzone w przemierzonych przeze mnie kilometrach wynosi w tym roku już z 15.000 ... Przez całe te zawirowania niemożliwe stało się regularne tworzenie, ponieważ tymczasowo straciłam swój scrap-kącik. Mam ze sobą podstawowy niezbędnik i zdarza mi się dłubać w papierze, ale stanowczo rzadziej niż bym sama tego chciała. Póki co - jeśli ktokolwiek mnie tu jeszcze odwiedzi - wrzucam zbiórkę zdjęć moich prac z ostatnich kilku miesięcy. Może uda mi się je potem poopisywać lepiej, ze szczegółami. I może uda mi się tworzyć częściej. Oby!




 




To chyba tylko ułamek prac. Muszę sama sobie przypomnieć, co udało mi się dotąd opublikować, a co pozostało wyłącznie w mojej świadomości. Spróbuję nadrobić. :)

7 komentarzy:

  1. Fajne prace!Miło widzieć, że jesteś. Ja też bardzo rzadko ostatnio - praca, praca. Raczej podglądam aniżeli mam czas na robienie czegokolwiek. Pozdrawiam gorąco. Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobitooo - no jestes :D gdzie Cię tam wywiało ??? musimy się kiedys umówic to wspólnie pokleimy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie wróciłaś! Ja czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie ważne zmiany całkowicie usprawiedliwiają!
    Karteczki bardzo sympatyczne.
    Pozdrawiam i życzę dużo pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  5. Agata nie wiedziałam, że mam taką pasje piękną :) Super :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post.Keep sharing. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)