30 wrz 2010

Galeria Papieru

W ostatniej chwili przed losowaniem chcę napisać coś o sklepie "Galeria Papieru" i kolekcji papierów Świąteczna Gospoda, którą można w tym sklepie kupić. Najbardziej podoba mi się papier nr 02. Jest delikatny, z pięknymi słowami kolędy "Cicha Noc", idealny do stworzenia kartki, którą można wysłać komuś z rodziny, kto jest daleko, a z kim chciałoby się tę kolędę zaśpiewać. Poniżej zdjęcie papieru pochodzące ze strony sklepu:



Natomiast najmniej podoba mi się papier nr 04. Ale nie dlatego, że jest brzydki, tylko dlatego że musiałam jakiś wskazać. Po prostu nie trafia w mój gust, może jest za bardzo wzorzysty? Zdjęcie poniżej:


Autorce kolekcji serdecznie gratuluję! Na zakupy mam nadzieję się załapać w listopadzie (no chyba że scraperki wykupią cały nakład!). A założycielce sklepu życzę powodzenia i kolejek klientów! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo! :)