16 gru 2009

Świątecznie IV

Sądziłam, że moja inwencja jest u kresu wyczerpania, nic nowego już nie zrobię, każda kolejna kartka będzie tylko kolejną pracą, nieciekawą, a zwykłą robotą do wykonania, bo goni termin. Pomyliłam się, dziś od rana - dla mnie dzisiaj rano zaczęło się o 10:30 - siadłam do pracy, z nowymi pomysłami i nowym zapałem. No i sama przed sobą przyznaję, że dzisiejsze kartki są najpiękniejszymi, jakie zrobiłam. Chyba to jeszcze nie koniec, bo są osoby tu, na miejscu, którym kartki wręczymy, ale do wysyłki to już wszystkie. Pozostało mi zakupić większe koperty i je wysłać, może dzisiaj, o ile wystarczy mi zapału do odwiedzenia poczty. Poniżej efekty dzisiejszej pracy.












Trochę detali:








Przy tworzeniu kartek "zgapiałam" pomysł na ich schemat od Marszy oraz stąd.

1 komentarz:

  1. te rozkładane są świetne:) widziałam już je kiedyś, ale Ty idealnie wszystko dobrałaś i są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo! :)